Aby wprowadzić aktualizację 0.10.1523, serwery otwartej bety nie będą dostępne w dniu 22 października od godziny 10:00 do 15:00 (dane poglądowe, prace mogą się wydłużyć). Przepraszamy za problemy wynikłe z wyłączenia serwerów.
LISTA ZMIAN W WERSJI 0.10
Zmiany progresu – PvP
Bazując na feedbacku Graczy i naszych wewnętrznych danych, wprowadziliśmy kilka ulepszeń ogólnego postępu prędkości w Armored Warfare. Zmiany te mają większe znaczenie dla wyższych poziomów, ale wzrost reputacji dotyczy wszystkich tierów w grze. Jedną z najważniejszych zmian jest zwiększenie wartości podstawowej reputacji za udział w sesjach PvE. To powinno w znacznym stopniu zwiększyć wynagrodzenie za gorsze wyniki na sesjach i zmniejszyć (ciągle jeszcze wyraźne) za sesje, za które gracz otrzymał już spore wynagrodzenie.
- Zwiększono podstawową reputację za udział w sesjach PvP z 90 na 135
- Zmniejszono koszta podstawowej amunicji dla 5 poziomu o 20%
- Zmniejszono koszta podstawowej amunicji dla 6 poziomu o 30%
- Zmniejszono mnożnik kosztów ulepszonej amunicji dla 6 poziomu o około dodatkowe 8%.
- Zmniejszono koszta podstawowej amunicji dla 7 poziomu o 25%
- Zmniejszono mnożnik kosztów ulepszonej amunicji dla 7 poziomu o około dodatkowe 12%.
- Zmniejszono koszta podstawowej amunicji dla 8 poziomu o 40%
- Zmniejszono mnożnik kosztów ulepszonej amunicji dla 8 poziomu o około dodatkowe 14%.
- Zmniejszono koszta naprawy dla 5 poziomu z 16000 na 12800
- Zmniejszono koszta naprawy dla 6 poziomu z 28000 na 19600
- Zmniejszono koszta naprawy dla 7 poziomu z 44000 na 26400
- Zmniejszono koszta naprawy dla 8 poziomu z 60000 na 36000
Zmiany progresu – PvE
Jako że PvE nie zyskuje na zmianach kosztów naprawy i amunicji, dodaliśmy PvE znaczne ogólne wzmocnienie w celu zwiększenia zarabianych kredytów. Zwiększyliśmy także ilość zdobywanej globalnej reputacji w PvE. Bonusy otrzymywane w zależności od poziomu trudności zostały nieco zmienione.
- Zwiększono ilość zdobywanej we wszystkich PvE reputacji o 20%
- Zwiększono ilość zdobywanych w PvE kredytów na wszystkich poziomach o 35%
- Bonus dla poziomu średniego zmniejszony z 25% do 15%
- Bonus dla poziomu trudnego zmniejszony z 50% do 30%
Pojazdy premium
Aby podnieść ogólną wartość naszych pojazdów premium, dodaliśmy kilka nowych bonusów.
- Gra pojazdami premium zwiększa teraz ilość zdobywanej reputacji o 20%.
- Gra pojazdami premium zwiększa teraz ilość zdobywanego przez załogę doświadczenia o 20%.
- Gra pojazdami premium zwiększa teraz ilość zdobywanego przez dowódcę doświadczenia o 20%.
Naprawiono błędy w mapie PvP:
- Wieczna Zmarzlina – Naprawiono roślinność
- Reaktor – Poprawiono teren i kolizję w pobliżu J1, aby zapobiec ślepemu zaułkowi. Ustawiono rodzaj linii brzegowej w odpowiedniej kategorii, teraz gracze nie będą zwalniali podczas jazdy wzdłuż brzegu.
- Martwa Rzeka – Naprawiono błąd w misji, powodujący zderzenie z dzwonnicą.
- Zagubiona wyspa – poprawiono optymalizacje, efekty oraz niepoprawne skyboxy
Naprawiono błędy w mapie PvE:
- Ghosthunter – Naprawiono błędy dotyczące dwóch pierwszych punktów podboju
- Kamizelka Ratunkowa – Przeciwnicy muszą czekać, aż minie końcowe odliczenie timera, zanim zaatakują pierwszy cel.
- Gwiaździsta Noc – Naprawiono błąd w scenariuszu głównych celów, występujący podczas ładowania serwera.
- Harbinger – Naprawiono zachowanie botów, które teraz mogą strzelać przez zniszczalne obiekty.
- Hydra – Zredukowano początkową liczebność wroga i rozstawiono posiłki.
- Skorpion – Poprawiono błąd, przez który nie zawsze wyświetlały się cele poboczne.
- Kawaleria – Poprawiono błąd z oświetleniem, przez który na mapie pokazywała się aureola.
- Szafir – Poprawiono obiekty z brakującymi teksturami.
- Misje poziomu średniego są teraz dostępne od poziomu 3, a misje poziomu trudnego od 5 poziomu
Specjalne ulepszenia pojazdów
M60, M60A2, T-90
- Ulepszono wartości zawieszania pojazdu, aby zredukować „huśtanie”.
XM8
- Naprawiono błąd z granatami dymnymi
Taifun
Aby lepiej odzwierciedlić niski profil Taifuna i skompensować jego bezwieżową konstrukcję, dodaliśmy do niego znaczny bonus współczynnika kamuflażu. Uważamy, że pomoże mu to spełniać swoją wyjątkową rolę i nie uczyni go zbyt mocnym.
- Zwiększono współczynnik kamuflażu z 0,25 na 0,325.
RDF-LT
Dopracowaliśmy balans RDF-LT i stwierdziliśmy, że jest trochę za niski w porównaniu z pozostałymi czołgami lekkimi na tym samym poziomie. Aby podkreślić jego rolę, zwiększyliśmy i tak już bardzo dobrą szybkostrzelność RDF-LT, nieznacznie obniżaliśmy obrażenia na pocisk i polepszyliśmy jego penetrację, aby łatwiej mógł powodować uszkodzenia słabych punktów czołgów podstawowych na tym samym poziomie.
- Szybkostrzelność zwiększona o 30%.
- Obrażenia na pocisk zwiększone o 15%.
- Penetracja wszystkich pocisków zwiększona o 7.5%.
Naprawione błędy w rozgrywce
- Automatyczna naprawa – Naprawiono błąd, który występował, kiedy gracze próbowali włączyć automatyczną naprawę po zniszczeniu pojazdu, wskutek czego w pojazd nie można było więcej grać.
- Zniszczenia – Naprawiono błąd, który występował, kiedy dochodziło do zniszczenia gracza i jego zabójcy.
- Konto premium – Naprawiono nieprawidłowe ustawienia, przez które użytkownicy z Pakietem Założyciela otrzymywali mniej czasu premium niż powinni. Naprawiono wyświetlany czas premium.
- Obrażenia przez staranowanie – Zmniejszono podstawowe obrażenia przez staranowanie dla wszystkich pojazdów o około 40% oraz poprawiono mnożnik masy z 2 na 1.5, zmniejszający nadmierne obrażenia, jakie mogły zadać cięższe pojazdy.
- Baza – Naprawiono błąd, przez który budynki akademii i koszary nie dawały bonusów po porażce graczy w PvP.
- Pojazdy – Skorygowano błąd, przez który pojazdy nie mogły zostać odsprzedane przez gracza.
- Naklejki – Naprawiono błąd związany z rozmieszczeniem naklejek na różnych pojazdach. Naprawiono problem w wyniku, którego na niektórych pojazdach oznaczenia znikały po wykupieniu modyfikacji pancerza, poprawiono również problem w wyniku, którego detale zakupione permanentnie były wyświetlane jako tymczasowe. Flagi są teraz wyświetlane poprawnie.
- Ekran serwisu – Dodano etykietki narzędzi, które pomagają graczom zrozumieć, w jaki sposób mogą odblokować specjalne ulepszenia.
- Dodano opcję, pokazującą najlepszą dostępną amunicję na wybranego pojazdu. Opcja ta powinna ułatwić wybór pasującej amunicji.
- Celownik działonowego – Skorygowano błąd, przez który zepsuty celownik działonowego nabierał więcej dokładności zamiast ją tracić.
- Naprawiono błąd w wyniku którego w trybie PvE okrąg celownika zachowywał się niepoprawnie.
- Naprawiono błąd w wyniku którego licznik przeładowania nie działał poprawnie podczas zmiany grupy uzbrojenia i jednoczesnego przeładowania.
- Naprawiono problem w wyniku którego bataliony liczyły maksymalnie 50 członków.
- Naprawiono błąd w wyniku którego codzienne misje nie otrzymywały bonusów z konta premium i dopalaczy.
- Naprawiono błąd w wyniku, którego gracze nie mogli przypisać umiejętności danemu członkowi załogi.
- Liczne poprawki w lokalizacjach gry (Polski, Francuski i Niemiecki)