screenshot0114_2

Aby wprowadzić aktualizację 0.10.1523, serwery otwartej bety nie będą dostępne w dniu 22 października od godziny 10:00 do 15:00 (dane poglądowe, prace mogą się wydłużyć). Przepraszamy za problemy wynikłe z wyłączenia serwerów.

LISTA ZMIAN W WERSJI 0.10

Zmiany progresu – PvP

Bazując na feedbacku Graczy i naszych wewnętrznych danych, wprowadziliśmy kilka ulepszeń ogólnego postępu prędkości w Armored Warfare. Zmiany te mają większe znaczenie dla wyższych poziomów, ale wzrost reputacji dotyczy wszystkich tierów w grze. Jedną z najważniejszych zmian jest zwiększenie wartości podstawowej reputacji za udział w sesjach PvE. To powinno w znacznym stopniu zwiększyć wynagrodzenie za gorsze wyniki na sesjach i zmniejszyć (ciągle jeszcze wyraźne) za sesje, za które gracz otrzymał już spore wynagrodzenie.

  • Zwiększono podstawową reputację za udział w sesjach PvP z 90 na 135
  • Zmniejszono koszta podstawowej amunicji dla 5 poziomu o 20%
  • Zmniejszono koszta podstawowej amunicji dla 6 poziomu o 30%
  • Zmniejszono mnożnik kosztów ulepszonej amunicji dla 6 poziomu o około dodatkowe 8%.
  • Zmniejszono koszta podstawowej amunicji dla 7 poziomu o 25%
  • Zmniejszono mnożnik kosztów ulepszonej amunicji dla 7 poziomu o około dodatkowe 12%.
  • Zmniejszono koszta podstawowej amunicji dla 8 poziomu o 40%
  • Zmniejszono mnożnik kosztów ulepszonej amunicji dla 8 poziomu o około dodatkowe 14%.
  • Zmniejszono koszta naprawy dla 5 poziomu z 16000 na 12800
  • Zmniejszono koszta naprawy dla 6 poziomu z 28000 na 19600
  • Zmniejszono koszta naprawy dla 7 poziomu z 44000 na 26400
  • Zmniejszono koszta naprawy dla 8 poziomu z 60000 na 36000

Zmiany progresu – PvE

Jako że PvE nie zyskuje na zmianach kosztów naprawy i amunicji, dodaliśmy PvE znaczne ogólne wzmocnienie w celu zwiększenia zarabianych kredytów. Zwiększyliśmy także ilość zdobywanej globalnej reputacji w PvE. Bonusy otrzymywane w zależności od poziomu trudności zostały nieco zmienione.

  • Zwiększono ilość zdobywanej we wszystkich PvE reputacji o 20%
  • Zwiększono ilość zdobywanych w PvE kredytów na wszystkich poziomach o 35%
  • Bonus dla poziomu średniego zmniejszony z 25% do 15%
  • Bonus dla poziomu trudnego zmniejszony z 50% do 30%

Pojazdy premium

Aby podnieść ogólną wartość naszych pojazdów premium, dodaliśmy kilka nowych bonusów.

  • Gra pojazdami premium zwiększa teraz ilość zdobywanej reputacji o 20%.
  • Gra pojazdami premium zwiększa teraz ilość zdobywanego przez załogę doświadczenia o 20%.
  • Gra pojazdami premium zwiększa teraz ilość zdobywanego przez dowódcę doświadczenia o 20%.

Naprawiono błędy w mapie PvP:

  • Wieczna Zmarzlina – Naprawiono roślinność
  • Reaktor – Poprawiono teren i kolizję w pobliżu J1, aby zapobiec ślepemu zaułkowi. Ustawiono rodzaj linii brzegowej w odpowiedniej kategorii, teraz gracze nie będą zwalniali podczas jazdy wzdłuż brzegu.
  • Martwa Rzeka – Naprawiono błąd w misji, powodujący zderzenie z dzwonnicą.
  • Zagubiona wyspa – poprawiono optymalizacje, efekty oraz niepoprawne skyboxy

Naprawiono błędy w mapie PvE:

  • Ghosthunter – Naprawiono błędy dotyczące dwóch pierwszych punktów podboju
  • Kamizelka Ratunkowa – Przeciwnicy muszą czekać, aż minie końcowe odliczenie timera, zanim zaatakują pierwszy cel.
  • Gwiaździsta Noc – Naprawiono błąd w scenariuszu głównych celów, występujący podczas ładowania serwera.
  • Harbinger – Naprawiono zachowanie botów, które teraz mogą strzelać przez zniszczalne obiekty.
  • Hydra – Zredukowano początkową liczebność wroga i rozstawiono posiłki.
  • Skorpion – Poprawiono błąd, przez który nie zawsze wyświetlały się cele poboczne.
  • Kawaleria – Poprawiono błąd z oświetleniem, przez który na mapie pokazywała się aureola.
  • Szafir – Poprawiono obiekty z brakującymi teksturami.
  • Misje poziomu średniego są teraz dostępne od poziomu 3, a misje poziomu trudnego od 5 poziomu

Specjalne ulepszenia pojazdów

M60, M60A2, T-90

  • Ulepszono wartości zawieszania pojazdu, aby zredukować „huśtanie”.

XM8

  • Naprawiono błąd z granatami dymnymi

Taifun

Aby lepiej odzwierciedlić niski profil Taifuna i skompensować jego bezwieżową konstrukcję, dodaliśmy do niego znaczny bonus współczynnika kamuflażu. Uważamy, że pomoże mu to spełniać swoją wyjątkową rolę i nie uczyni go zbyt mocnym.

  • Zwiększono współczynnik kamuflażu z 0,25 na 0,325.

RDF-LT

Dopracowaliśmy balans RDF-LT i stwierdziliśmy, że jest trochę za niski w porównaniu z pozostałymi czołgami lekkimi na tym samym poziomie. Aby podkreślić jego rolę, zwiększyliśmy i tak już bardzo dobrą szybkostrzelność RDF-LT, nieznacznie obniżaliśmy obrażenia na pocisk i polepszyliśmy jego penetrację, aby łatwiej mógł powodować uszkodzenia słabych punktów czołgów podstawowych na tym samym poziomie.

  • Szybkostrzelność zwiększona o 30%.
  • Obrażenia na pocisk zwiększone o 15%.
  • Penetracja wszystkich pocisków zwiększona o 7.5%.

Naprawione błędy w rozgrywce

  • Automatyczna naprawa – Naprawiono błąd, który występował, kiedy gracze próbowali włączyć automatyczną naprawę po zniszczeniu pojazdu, wskutek czego w pojazd nie można było więcej grać.
  • Zniszczenia – Naprawiono błąd, który występował, kiedy dochodziło do zniszczenia gracza i jego zabójcy.
  • Konto premium – Naprawiono nieprawidłowe ustawienia, przez które użytkownicy z Pakietem Założyciela otrzymywali mniej czasu premium niż powinni. Naprawiono wyświetlany czas premium.
  • Obrażenia przez staranowanie – Zmniejszono podstawowe obrażenia przez staranowanie dla wszystkich pojazdów o około 40% oraz poprawiono mnożnik masy z 2 na 1.5, zmniejszający nadmierne obrażenia, jakie mogły zadać cięższe pojazdy.
  • Baza – Naprawiono błąd, przez który budynki akademii i koszary nie dawały bonusów po porażce graczy w PvP.
  • Pojazdy – Skorygowano błąd, przez który pojazdy nie mogły zostać odsprzedane przez gracza.
  • Naklejki – Naprawiono błąd związany z rozmieszczeniem naklejek na różnych pojazdach. Naprawiono problem w wyniku, którego na niektórych pojazdach oznaczenia znikały po wykupieniu modyfikacji pancerza, poprawiono również problem w wyniku, którego detale zakupione permanentnie były wyświetlane jako tymczasowe. Flagi są teraz wyświetlane poprawnie.
  • Ekran serwisu – Dodano etykietki narzędzi, które pomagają graczom zrozumieć, w jaki sposób mogą odblokować specjalne ulepszenia.
  • Dodano opcję, pokazującą najlepszą dostępną amunicję na wybranego pojazdu. Opcja ta powinna ułatwić wybór pasującej amunicji.
  • Celownik działonowego – Skorygowano błąd, przez który zepsuty celownik działonowego nabierał więcej dokładności zamiast ją tracić.
  • Naprawiono błąd w wyniku którego w trybie PvE okrąg celownika zachowywał się niepoprawnie.
  • Naprawiono błąd w wyniku którego licznik przeładowania nie działał poprawnie podczas zmiany grupy uzbrojenia i jednoczesnego przeładowania.
  • Naprawiono problem w wyniku którego bataliony liczyły maksymalnie 50 członków.
  • Naprawiono błąd w wyniku którego codzienne misje nie otrzymywały bonusów z konta premium i dopalaczy.
  • Naprawiono błąd w wyniku, którego gracze nie mogli przypisać umiejętności danemu członkowi załogi.
  • Liczne poprawki w lokalizacjach gry (Polski, Francuski i Niemiecki)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.